Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Erik Vlasblom - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Erik Vlasblom - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

06 Augustus 2010 | Nederland, Dordrecht

Mij wordt geregeld gevraagd welke datum ik nou ga vertrekken richting het verre oosten. Het leek me daarom een goed idee om mijn gloednieuwe waarbenjij.nu te gebruiken om dit wereldkundig te maken. Helemaal omdat de datum van vertrek inmiddels nog maar 50 dagen verwijderd is van het heden.

Op 25 september om 19:10 uur, dan is het zover. Allereerst vlieg ik naar Londen. Hier zal ik de nacht in een redelijk scrappy hotel doorbrengen waarna ik mijn tocht op 26 september om 13:45 zal voortzetten richting Tokyo. Dankzij het tijdsverschil van 7 uur zal ik daar 27 september om 09:30 lokale tijd aankomen.

En tja, dan begint mijn avontuur eigenlijk pas echt, in het land van de reizende zon. Het land van de keizers en tempelcomplexen. Het land van sushi en sashimi. Het land waar mannen met hun vrouw en hun werk getrouwd zijn. Het land met 3 alfabetten. Het land waar een bijvoeglijk voornaamwoord in de verleden tijd gezet kan worden. Het land waar openbare toiletten een verwarmde wc-bril hebben. Het land waar de treinmachinist zich verontschuldigd bij 45 seconden vertraging. Het land waar ik bijna 6 maanden voor mijn studie zal verblijven. Ik heb er zin in!

  • 07 Augustus 2010 - 10:34

    Zus:

    ... Het land waar mijn broer zijn eerste lange buitenland ervaring op doet...
    ... Het land waar mijn kleine broer ineens groot wordt...
    ... Het land waardoor ik mijn broer 6 maanden ga missen!:(

    Heel veel plezier!! Ik schrijf me bij deze in voor de achterblijvers nieuwsbrief!
    xxx Vanessa

  • 07 Augustus 2010 - 10:43

    Mama:

    Lieve Erik,

    Je gaat een prachtige, spannende tijd tegemoet. Een periode waarin je hard zal moeten werken,veel nieuwe mensen gaat ontmoeten, leuke dingen zal doen, en vooral lang met je japanse krantje op een verwarmde wc bril kan gaan zitten.

    Kus

  • 17 Augustus 2010 - 13:37

    Mindy:

    You are made out of sheer awesome. Just sayin'.

  • 17 Augustus 2010 - 14:21

    Eveline:

    Wat gaaf! Ik zal hier zeker af en toe kijken :D Lang niet gesproken trouwens! Alles wel oke?

  • 23 September 2010 - 12:29

    Zus:

    Nog 51 uur 30 minuten en 30 seconden (ongeveer dan) totdat je in het vliegtuig zit naar Londen en Tokyo!!!!
    XXXX

  • 26 September 2010 - 14:37

    Anja Meijer:

    Hallo Erik,

    Je zit nu ergens in de lucht, ik heb me aangemeld voor je reisverslagen. Wij kunnen dan door jouw ogen en ervaringen een klein beetje mee beleven hoe het verre oosten is. Succes met de start daar.

  • 26 September 2010 - 20:50

    Jochemz:

    He Baas, nieuwe blog schrijven met je tiet!

  • 28 September 2010 - 11:12

    Jose En Theo:

    De reis al achter de rug,op naar het avontuur,wij wensen je heel veel plezier,en we gaan je volgen. Groetjes van ons.

  • 29 September 2010 - 21:41

    Bosse:

    Erik!!! schrijven!!

  • 30 September 2010 - 01:24

    Erik:

    Nou vooruit! Ik zal vandaag aan mijn blog gaan werken zodat hij hopelijk vanavond af is. Jullie kunnen hem dan 's middags lezen.
Erik

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 37078

Voorgaande reizen:

25 September 2010 - 02 Augustus 2011

10 maanden Tokyo

Landen bezocht: